شرکت خدمات مسافرت هوائی و جهانگردی طلوع گردشگران
شماره ثبت 289057 
22 سال تجربه در عرصه ایرانگردی و جهانگردی
شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی طلوع گردشگران به مدیریت آقای حسین طلوعی که فعالیت خود را از سال 1372 در سازمان ایرانگردی و جهانگردی ITTO آغاز نمود و پس از 13 سال تجربه در سال 1385 در راستای هدفمند نمودن کار در عرصه گرشگری ، شرکت طلوع گردشگران را تاسیس نمود و توانست در طولسالهای اخیر خدمات مناسبی را با در اختیار داشتن کادر فنی با تجربه و مجرب در زمینه خدمات گردشگری ایرانگردی و جهانگردی به شرح ذیل ارائه دهد.


خدمات شرکت :
صدور بلیط هواپیما با کلیه خطوط هوائی  داخلی و خارجی
صدور گواهینامه بین المللی ، پلاک ترانزیت ، سند مالکیت
  رزرواسیون هتل در سراسر ایران و جهان با ارائه واچر
صدور بیمه نامه مسافرتی مفری ،  وقت سفارت آمریک
اجاره خودرو ( اتوبوس ، مینی بوس ، میدل باس ، سواری های 
لوکس و شاسی بلند و تشریفاتی)
ارائه خدمات سفر با سفر کارت ملی
مجری تورهای خارجی :
 مالزی ، سنگاپور ، پنانگ، لنکاوی
 امارات متحده عربی ( دبی ، شارجه )، ترکیه ( استانبول ، آنتالیا ،
قونیه ، بدروم ، مارماریس،  کوش آداسی ، کمر ، بلک ) ،هندوستان
: مثلث طلائی ( دهلی ، آگرا ، جیپور ) ، بمبئی ؛ گوا ،چین ،گوانجو
تورهای اروپائی : فرانسه ، ایتالیا ، آلمان ، مجارستان ، یونان ،
تور های فصلی : تونس ، آفریقای جنوبی ، کنیا ، بلغارستان،قبرس
مجری تورهای داخلی  : تور های یکروزه : ماسوله ، انزلی
کلاردشت ، نمک آبرود ، لاهیجان ، غار علیصدر ، غار کتله خور
غار چال نخجیر ؛ طالقان ، دریاچه شور مست ، قلعه الموت ،
قلعه رودخان ؛ کویر مرنجاب ، تنگه واشی ، تهرانگردی ،کاشان ، نیاسر ،ابیانه ،قمصر 
تورهای چند روزه زمینی ،،: ماسوله ، انزلی 2 روزه
شاهرود بسطام ، شهمیر زاد ، جنگل ابر 2 و3 روزه
کلاردشت ، نمک آبرود و رامسر 2 و3 روزه ،، محلات گلپایگان
 2 و 3  روزه ،، 2 غار 2 روزه ،، آستارا ماسوله ، انزلی 3 روزه،،
اردبیل ، سرعین ، آستارا 3 و4 روزه ،، تبریز ، ارومیه ، مراغه 4 و5 روزه

 

افتخاری دگر  در سابقه درخشان شرکت خدمات مسافرتی طلوع گردشگران

 که با حمایت شما مسافرین گرامی و مدیرت و نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و تلاش کارکنان و مدیریت مجموعه طلوع گردشگران حاصل گردید

 

مزایای ISO 9001:2008

بر اساس قوانین و قواعد ساکن بر این استاندارد، در صورتی که سازمان یا شرکتی موفق به کسب گواهینامه استاندارد شود، خود به خود از مزایای برقراری این استاندارد بر عملکردهای خود بهره می گیرد.

  • برقراری حس اطمینان در میان مشتریان
  • کنترل بیشتر و منضبط بر فرآیندهای سازمان
  • ارتقا روابط درون سازمانی
  • اصلاح خطاها و پیشگیری از آن ها
  • افزایش بهره وری از سیستم
  • شناخت مسیرهای ممکن برای بهبود انجام فرآیندها
  • جلوگیری از چندباره کاری ها و اتلاف زمان و هزینه
  • رضایت مشتری و کاهش شکایات و ...